November 2021 Week 3 Recap

I can't believe that it's just like a week away from Thanksgiving, WTF.

We’re gonna get into the numbers now for a weird one.

Tuesday 11/09

  • Watching/Listening: 1 episode of Kiwillius, 1 episode of Daniel San GMR, ~30 minutes

Wednesday 11/10

  • Watching/Listening: 1 episode of Kiwillius, ~30 minutes

Thursday 11/11

  • Watching/Listening: 1 episode of Kiwillius, 1 episode of Plano de Juego, ~30 minutes

Friday 11/12

  • Watching/Listening: 2 episodes of Kiwillius, ~30 minutes

Saturday 11/13

  • Watching/Listening: 2 episodes of Kiwillius, ~30 minutes

Sunday 11/14

  • Watching/Listening: 1 episode of Kiwillius, ~30 minutes

Monday 11/15

  • Reading: 3% of Harrow la Novena, ~60 minutes
  • Watching/Listening: 2 episodes of Kiwillius, ~60 minutes
  • Speaking: reading out loud, ~30 minutes
  • Total reading: 1/20 books read, 60 minutes
  • Total watching/listening: 12 YouTube episodes watched, 240 minutes
  • Total speaking: reading out loud, 30 minutes

Total Time: 5 hours 0 minutes

So my job sorta exploded, as I mentioned last week, with the volume jumping through the roof while they sorted out the new phone system and stuff, and as I had Tuesday off for an appointment and felt the absolute disaster of last Monday settle in, I looked at time off available and saw I could take Wednesday through Friday off as well.  So, well, I said ‘eff this,’ and took a mini-vacation yet again while they sort out the mess.  I get why they’re doing this phone system thing, but if I could take the time off and let them sort it for a while without me, well, I have the time to take.

This all coincided with some kinda big changes to personal stuff (good changes, mind you, also, well, personal, so won’t get into it), and as a result, well, you see my long weekend.  I don’t have much to report on it, other than the fact that I have Tuesday off again of this week (and it’s staying just this Tuesday, not taking the rest of the week off again, lol) and am gearing up for a few more weeks of weirdness as we hit Thanksgiving, then move into the holiday season.  Progress continues basically as is, with mostly me watching more of the various Metroid playthroughs on Kiwillius’ youtube channel and not making much progress on Harrow la Novena thanks to the lack of workdays.  Things should be mostly normal next week, though I am still laying off the planned amount of reading time due to the work volume.  Things are gonna be like this for a while and I’m gonna accept that and go with the flow.

Anyway, that’ll do for this one, TTFN.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s